Komáromi Zsombor
963 | |
Komáromi Zsombor cikkei
Mire jó üzletileg a Facebook?
2012. május 1. |
4168
Ha a közösségi oldalak üzleti felhasználásáról beszélünk, akkor a Facebook messze lekörözi minden konkurensét. Magyarországon 2010 végén érte el a Facebook-tagság a kritikus tömeget: az internetezők több mint fele fent volt a Facebook-on. Az emberek sorra otthagyták az IWIW-et és más közösségi oldalakat, és mind a Facebook-ra tódultak. 2011 elején már 3 millió magyarnak volt Facebook-fiókja.
Ingyenes forgalom a weboldalára: keresőoptimalizálás
2012. április 14. |
5010
Weboldalára nem csak fizetett hirdetéssel szerezhet látogatókat. Mivel a netezők több mint 90 százaléka a Google böngészővel keresi a villanyszerelők szolgáltatásait, ha az általuk beírt kifejezésekre a honlapja az első 10 helyen belül van, folyamatosan érkeznek a lehetséges új ügyfelek a weboldalára. A mostani cikkünkben azt tekintjük át, hogy hogyan működik a Google, és mi kell ahhoz, hogy weboldala az élbolyba kerüljön.
Miért hagyják ott a weboldalam 5 mp-en belül?
2012. március 20. |
3806
Egy weboldalnak lehet elképesztő látogatottsága: előfordulhat, hogy havonta 5000, 10 000 vagy még több ember is megnézi a feltüntetett információkat. Nemcsak az a fontos azonban, hogy hány látogatója volt a honlapnak, hanem az is: mennyi időt töltöttek el ott.
Ügyfélszerzés az internetről
2012. január 2. |
3975
Cikksorozatunk előző részében az internet által nyújtott ügyfélszerzési lehetőségekről írtunk általában. Röviden összefoglalva a lényeg a következő: mivel egyre többen érik el és használják az internetet, ezért lassan ez válik a leghatékonyabb ügyfélszerzési lehetőséggé. Ennek megfelelően egyre több villanyszerelőnek van saját weboldala, ezért egyre nagyobb a konkurenciaharc ezen a területen is. Tehát a kolléga akkor fog tudni weboldalával új ügyfeleket szerezni, ha tudja, mit szeretnek, mit csinálnak az interneten lehetséges ügyfelei. Erről szól cikksorozatunk második része.
Hogyan szerezzen egy villanyszerelő új megrendelőket saját weboldalával?
2011. december 15. |
6432
1
„Pár éve az ügyfelek hirdetés nélkül is kerestek. Most alig van megrendelésem.” A hazai villanyszerelők szinte kivétel nélkül erre panaszkodnak. Hová tűntek az ügyfelek? A válság miatt csökkent a számuk? Vagy a piaci verseny kiéleződésében kereshető az ok?