Härtlein Károly
fizika szakos tanár, mesteroktató, tanszéki mérnök
3205 | |
Härtlein Károly cikkei
Nanocsoda és az életveszélyes marketing
2016. június 1. |
5238
Víz alatt világító izzólámpa, vízben működtetett fúrógép és hajszárító – elég hatásos marketingeszközök egy spray alapú termék hatékonyságának bizonyítására, amely nanotechnológiás védőbevonatot kínál elektromos készülékeink számára nedvesség, korrózió és rövidzárlat ellen.
Nanocsoda és az életveszélyes marketing
2016. május 17. |
10 346
1 5 (1)
Víz alatt világító izzólámpa, vízben működtetett fúrógép és hajszárító – elég hatásos marketingeszközök egy spray alapú termék hatékonyságának bizonyítására, amely nanotechnológiás védőbevonatot kínál elektromos készülékeink számára nedvesség, korrózió és rövidzárlat ellen.