Felmérik az áramfogyasztók elégedettségét
2015. augusztus 14. | Lantos Tivadar | 1508 |
Az alábbi tartalom archív, 10 éve frissült utoljára. A cikkben szereplő információk mára aktualitásukat veszíthették, valamint a tartalom helyenként hiányos lehet (képek, táblázatok stb.).

Az idén is végez kérdőíves vizsgálatot a villamos energia és földgázfelhasználók fogyasztói elégedettségének felmérésére a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH).
A felmérés szeptember elején kezdődik és október első hetében fejeződik be – tájékoztatott a hivatal csütörtöki közleményében.
Összesen húszezer, az egyetemes szolgáltatási körbe tartozó villamos energia- és földgázfelhasználót, köztük háztartásokat, vállalatokat, intézményeket fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai, hogy információt gyűjtsenek az energiaellátással és ügyfélkiszolgálással kapcsolatos tapasztalatokról.
A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt minden esetben igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is – hívta fel a figyelmet a hivatal.
A vizsgálat eredményéről a MEKH az érdeklődőket honlapján, az Országgyűlést pedig szokásos éves beszámolója keretében tájékoztatja.
A Villanyszerelők Lapja egy havi megjelenésű épületvillamossági szaklap, amely nyomtatott formában évente 10 alakommal jelenik meg. A VL elsődlegesen a villanyszereléssel, épületvillamossági kivitelezéssel foglalkozó szakembernek szól, de haszonnal olvashatják üzemeltetők, karbantartók, társasházkezelők és mindenki, aki érdeklődik a terület újdonságai, előírásai, problémái és megoldásai iránt.
A VL előfizetési díja egy évre 9950 Ft, amelyért 10 lapszámot küldünk postai úton. Emellett az előfizetőink pdf-ben is letölthetik a legfrissebb lapszámokat, illetve korlátlanul hozzáférhetnek a korábbi számok tartalmához is, így 20 évnyi tudásanyagot vehetnek bírtokba.