Árazási praktikák villanyszerelőknek
2019. október 14. | Szilágyi László | 1022 |
Villanyszerelő vállalkozóként nagyon nem mindegy, hogy mennyiért vállaljuk a munkát. Senki sem szeretne olcsón dolgozni, de sokan éppen azért félnek árat emelni, nehogy elveszítsék a megbízást. Most abban nyújtunk segítséget, hogy átgondoltan, tudatosan és nem utolsósorban hatékonyan árazzuk be a szolgáltatásainkat.
Az árképzés igazi (harc)művészet, hiszen a hasznunk, a profitunk múlik rajta. Egy évre vetítve egy sikeres árazási stratégia jelentősen megnövelheti a zsebünkben maradt összeget. Felhívom a figyelmet, hogy az alábbiakban ismertetett marketingeszközök, -fogások jóhiszeműséget és korrekt magatartást feltételeznek. Egy profi kommunikációs szakember ezeket a marketingeszközöket ügyesen és tisztességesen használja, nem az a célja, hogy megtévessze a megrendelőt! Ezek az eszközök fegyverek, amiket csak jóra szabad használni, etikusan, saját munkánk hatékonyságnövelésére és vállalkozásunk elősegítésére a piaci versenyben. Nélkülözhetetlen hozzá a minőségi és becsületes munkavégzés.
A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják, bejelentkezés után.
Ha van előfizetése, itt tud bejelentkezni. Még nem előfizetőnk? Válasszon előfizetési konstrukcióink közül!