Barion Pixel

Villanyszerelők Lapja

Árazási praktikák villanyszerelőknek

2019. október 14. | Szilágyi László |  1022 |

Árazási praktikák villanyszerelőknek

Villanyszerelő vállalkozóként nagyon nem mindegy, hogy mennyiért vállaljuk a munkát. Senki sem szeretne olcsón dolgozni, de sokan éppen azért félnek árat emelni, nehogy elveszítsék a megbízást. Most abban nyújtunk segítséget, hogy átgondoltan, tudatosan és nem utolsósorban hatékonyan árazzuk be a szolgáltatásainkat.

Az árképzés igazi (harc)művészet, hiszen a hasznunk, a profitunk múlik rajta. Egy évre vetítve egy sikeres árazási stratégia jelentősen megnövelheti a zsebünkben maradt összeget. Felhívom a figyelmet, hogy az alábbiakban ismertetett marketingeszközök, -fogások jóhiszeműséget és korrekt magatartást feltételeznek. Egy profi kommunikációs szakember ezeket a marketingeszközöket ügyesen és tisztességesen használja, nem az a célja, hogy megtévessze a megrendelőt! Ezek az eszközök fegyverek, amiket csak jóra szabad használni, etikusan, saját munkánk hatékonyságnövelésére és vállalkozásunk elősegítésére a piaci versenyben. Nélkülözhetetlen hozzá a minőségi és becsületes munkavégzés.

A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják, bejelentkezés után.

Ha van előfizetése, . Még nem előfizetőnk? Válasszon előfizetési konstrukcióink közül!

Előfizetés

Marketing

Kapcsolódó