Villanyszerelők Lapja

A siker egyik kulcsa az arculat

2019. november 10. | Szilágyi László |  50 | |

A siker egyik kulcsa az arculat

Nemrég láttam a színházban egy remek kortárs darabot, ahol a főszereplő egy fűtésszerelő volt. A rendező minden létező sztereotípiát felhasznált a szerephez, és tényleg úgy éreztem, hogy a főszereplő megtestesíti a szerelőkről alkotott képet. Ütött-kopott kantáros nadrág, kissé maszatos arc, szakértő szemek az orron előretolt okuláré mögött, ami, ha nem az orron foglal helyet, természetesen egy nyakba akasztón lóg. Tökéletes kellékként mindig a keze ügyében volt egy reklámtoll és az anyaglista, amit egy darab kartonpapírra írt.

Ha valaki magára ismert, az nem a véletlen műve. Sokan gondolhatják, mit számít, hogy néz ki a szerelő, ha profi a munkájában!? Úgyis mocskos, kopott lesz a melósruha, minek abból újat venni? Pedig sokat számít a megjelenés. Sőt, biztos vagyok benne, hogy összefüggésben van a rólunk mutatott kép és a sikeresség. Nézzük meg, mennyire határozzák meg a külső arculati elemeink a sikerünket!

A cikkünkben az arculat alatt nem a céges logó színeit értjük, sokkal inkább azt a filozófiát, ami meghatározza a mások által rólunk alkotott képet. Néhány példával megpróbálunk segítséget nyújtani, hogyan tudunk gyorsan és hatékonyan javítani a megjelenésünkön. Ez azonnali hatékonyságnövekedéssel és magasabb bevétellel is jár.

A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják, bejelentkezés után.

Ha van előfizetése, . Még nem előfizetőnk? Válasszon előfizetési konstrukcióink közül!

Előfizetés

Marketing

Kapcsolódó