Villanyszerelők Lapja

Az ügyfélélmény

A CCTV-ről A-tól Z-ig

2017. szeptember 10. | Szűcs Attila |  425 | |

Az ügyfélélmény

Elgondolkoztunk már azon, hogy mi az, amitől igazán jónak érzünk egy szolgáltatást vagy terméket? Megfigyeltük már azt, hogy amikor ilyen élményben van részünk, akkor pontosan mi is történt? Milyen hétköznapi momentum váltotta ki bennünk azt a reakciót, hogy igénybe vegyünk egy szolgáltatást vagy használjunk egy terméket?

A „megszokott” az, hogy a folyamatok rendben zajlanak, a termékek kifogástalanul teljesítenek, legalábbis ennek kellene az alapfelállásnak lennie. Viszont azok a momentumok ragadnak meg bennünk jobban, amelyek negatív hatást váltanak ki bennünk és kizökkentettek minket a komfortzónánkból. Zökkenjünk most ki együtt a komfortzónánkból és álljunk meg egy pillanatra, hogy találjunk egy jól működő „eseményt”.

Mitől működik, mitől más, vagy mi az, ami annyira jól ki van találva, hogy meg is jegyezzük? Ez a folyamat! A folyamat az, ami jól ki van dolgozva. Legyen szó termékről vagy szolgáltatásról, ha az jól fel van építve, akkor mindenre van válaszunk. Egy működő folyamatban mindenre van megoldás. Nem akasztja meg az életet egy probléma, nem állunk tanácstalanul, olyan érzetet keltve az ügyfelünkben, hogy ez az ember/vállalkozás nem tudja mit és miért tesz pontosan, csak ad hoc módon dönt. Egy felépített folyamat során nem kell hirtelen megoldást találnunk, ami vagy bejön, vagy nem.

A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják, bejelentkezés után.

Ha van előfizetése, . Még nem előfizetőnk? Válasszon előfizetési konstrukcióink közül!

Előfizetés

CCTV