Barion Pixel

Villanyszerelők Lapja

30 éves a Daniella Villamosság

2022/6. lapszám | támogatott cikk |  2169 |

30 éves a Daniella Villamosság

30 év szakmai tapasztalat, 31 telephely, 3,6 milliárd forintos kötvénykibocsátás, az ország egyik leginnovatívabb logisztikai központja – csak pár jelző, melyet a Daniella Villamosság magáénak tudhat. Az elmúlt 30 év alatt 4 főt foglalkoztató családi vállalkozásból, közel 400 fős nagyvállalattá nőtte ki magát a cég, amely fennállásának 30. évfordulóját idén már többek között Business Superbrands elismeréssel is ünnepelheti.

A Daniella 31 telephelyével, valamint modern, minden igényt kielégítő webáruházával valódi országos lefedettséget tudhat a magáénak. Az innovatív vállalat az elmúlt években több nagy volumenű fejlesztést is megvalósított, amelyek között a legjelentősebb a közel 2 milliárd forintból létrejövő nagytarcsai logisztikai központ megépítése volt. A beruházásnak köszönhetően raktári kapacitásukat duplájára, 12 000 m2-re növelték.

A máig családi tulajdonban lévő magyar vállalat vezetője szerint piacvezető szerep megtartásához elengedhetetlen az innovativitás és a vevőközpontúság.

„Büszkeséggel tölt el, hogy az idén 30 éves Daniella Villamosság Magyarországon a legidősebb cégek közé léphetett. Kemény és áldozatos munkával teli 30 év volt ez, mely során kollégáim és a vezetőség közös célja mindig az volt, hogy a piacon a legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani. Ezt a munkát a partnereink növekvő bizalommal hálálták meg – ez adott erőt ahhoz, hogy minden területen fejlődni tudjunk.  A mi sikerünk kulcsa egyet jelent a partnereink sikerességével – ezért fogunk dolgozni a jövőben is.” – fejtette ki Hadnagy Ernő, a Daniella Villamosság ügyvezetője.

Superbrands díj ajándékba

A kerek évforduló méltó ajándékaként – a három korábbi Magyar Brands díj mellett – a Daniella Villamosság 2022-ben elnyerte a Business Superbrands üzleti elismerést is. A legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Programban egy szakértői stáb több szempont alapján szűri a márkákat, a végső értékelést pedig egy független szakemberekből álló bizottság hozza meg.

„A díj legalább annyira a partnereinké is, mint a miénk, hiszen idén már 30 év közös munkája, sikerei és a kialakult bizalom hozta ezt meg számunkra. Ez számunkra nem csupán egy újabb elismerést jelent, hanem egy ígéretet is arra, hogy továbbra is folyamatos és tudatos fejlődés útján haladva fogunk dolgozni azért, hogy hosszú távon részesei lehessünk a partnereink terveinek és sikereinek” – mondta Nagy Tamás, a Daniella Villamosság marketing és kommunikációs vezetője.

A Daniellánál díjazzák a partnereket is

A Daniella Villamosság a hűséges üzleti partnerek megbecsülése érdekében nagyszabású együttműködést alakított ki a Pappas Autoval. A 30 éves évforduló alkalmából a vállalat nyereményjátékot hirdetett webshopján, melyben akár egy Mercedes Citan haszongépjármű is segítheti a jövőben hűséges partnerek munkáját.

Daniella